plugg + kycklingsallad

Hej igen!

Kom hem för ett litet tag sen. Var och följde Dennis till tåget som gick 17.00.. sedan knallade jag hem från stan i det fina vädret! Det är ju jätte härligt nu när solen har börjat tittat fram så ofta också, så en promenad tvekar jag inte till! Men nu har jag tagit mig lite kycklingsallad som jag ska käka fast först ska jag stoppa på en tvätt maskin. Efter maten ska jag fortsätta mitt pluggande om snövit.. men jag hade tänkt lägga upp lite bilder från helgen också ! fast det blir först senare. Men nu ska jag käka och de!


Kycklingsallad med vitlöksdressing! ser kankse inte så gott ut på bilden..

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej :)

Min helg har varit bra.

Ska du göra något kul i veckan? :)

2009-05-18 @ 18:30:42
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0