PITEÅ NÄSTA!

Om ca en timma sätter jag mig på bussen med Elin mot Piteå där vi ska sova hos Maria! och imorrn ska vi upp klockan 6 typ och åka vidare till umeå där vi ska visa våra talanger! Tyrone, Lady och Nattbiträdet mot nya äventyr! Kommer nog inte hinna blogga nåmer förens imorrn då jag kommer hem! tar med mig kameran också, ska försöka fota lite bilder där borta! :)
Kommer hem imorrn på kvällen nångång, syns då! ♥


Många pussar och kramar till min Dennis ♥ jag saknar dig hjärtat♥ !
Vi syns imorrn! /din Sandra   

( jag försökte göra ett hjärta på bilden till dennis, men det vart inte så fint.)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får ha de så trevligt :)

2009-05-29 @ 18:23:27
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Anonym

nee du är mk mk mk söötare =) (a)

2009-05-29 @ 18:28:03
Postat av: amora

nee du är mk mk mk söötare =) (a)

2009-05-29 @ 18:28:26
URL: http://amoraa.blogg.se/
Postat av: Elin

Så bra sagt Sandra :D och jävlar vad vi visade dem vilka talanger vi är ;)

2009-06-01 @ 22:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0