då var man hemma

Spenderade helgen i Kiruna med Dennis :) Det var rätt så trevligt. På kvällen när vi kom dit så drog vi till  Erik och Elin där vi tog oss nån öl var och snackade.. Sen vart det krogen för mig, Dennis & Erik. Det var väl hyffsat kul, fast inte värt inträdes pengarna eftersom jag fick spendera den mesta tiden själv inne på krogen. Men det är sånt som händer när något intressantare dyker upp.

Nåja, på lördagen for vi till Erik och Elin igen, fast det vart inge krogen för oss utan vi var där hela kvällen och drack nån öl och bara hade det trevligt.  Vi satt och pratade om pinsamma och roliga saker.. haha
Men nu är man hemma igen och har ingenting att göra..

Här är lite bilder från helgen!



Älsklingen på Jv grillen, innan tåget gick.


Jag och MEGA kryddan.. haha


Jag hos erik o elin.


Erik & Elin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0