jag är less på den här jävla skiten nu..

Jag orkar inte längre anpassa mig efter folks behov och deras önskemål! alltid ska man ligga i underläge och göra det dom andra vill osv.. men nu fan är jag less ! VArs man än hamnar och vad man än gör så blir ändå allt till ett rent helvete i slutändan.. men nu är jag faktiskt less på det här. Jag är ingen person som vill klaga eller så.. men nog har jag också mina gränser.. Jag orkar inte med hur mkt skit som helst ! Så imorrn (idag) är det bara att ta sitt pick o pack och dra härifrån :) Nånstans där man slipper all denna jävla smörja.. ;) Så fuck off med era jävla regler och eran jävla skit ! Alltid ska det vara jag som gör som NI vill, men ni kan inte förstå att det ni gör stör även mig minst lika mycket. Men skitsamma :) jag orkar inte nåmer :D Nu går jag min egen väg.. ;) och ser vars den leder mig.. om det så ska vara i en vecka eller mindre.. men bort ska jag iaf ett tag sådeså! :)

Jag vill va fri som en fågel !




om man ändå kunde vandra utan nå bekymmer och bara vara fri..

Kommentarer
Postat av: Anonym

friiiiiiiii som en fågel .. < 3

2009-03-10 @ 16:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0