21.03.09

Godmorgon!

Igår for jag och Denna hem till ida & frida och drack lite, sedan var det cleo som gällde! Första gången man var dära och det var riktigt kul kan jag då säga :) Fast man hade inga pengar med sig och då var det lite tråkigare, hade velat ha mig en drink eller nå gott ;) Men det var nästan lika bra, för när jag har med mig kortet så ryker pengarna på 1 sek ! haha.
Nåja, här kommer lite bilder från kvällen!




haha, kolla i bakgrunden ! ;)


Jag & Frida på Cleo.


Älsklingen ;)


Amatörerna sjunger sommarnatt ;) HAHA


Denna, jag & Sandra :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

hehe okej, jo.. sådär :)

2009-03-22 @ 13:30:06
URL: http://sawali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0