- Tidsfördriv

Gör såhär

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till 15 och skriv av SMS:et
4. Gör likadant på varje fråga


Vad skulle du säga om du fick reda på att din pojkvän varit otrogen?
Vilket tåg? :P

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Men om jag åker med stor bil kan ju ni alla följa med :P

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Jo det kanske jag kan, se om jag får hänka eller nå då kanske

Vilket SMS blev du mest berörd av?
Ja

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Men kom dit vi skulle? Skriv till frida mitt batteri är dött

Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Haha okej ;) men sitter på bussen nu, haha

Vad vill du höra mest av allt?
inte så mycket, själv då?

Din romantiska replik?
Har du fått liv i han än?;)

Vilken raggningsreplik funkar på dig?
Va? på pixbox eller?:O


Vad är det mest fruktansvärda du nånsin har hört?
haha ja gör de;)

Vad är det sista du tänker på innan du somnar?
haha vill du veta nå kul ?;)

Hur lyder ditt motto i livet?
Samma sak;) haha

Vad är första tanken på morgonen?
Nä är hos en kompis på varvet nu:) okej ja jag är också grymt sugen på supa. Dom här kanske skulle på heroes och då följer jag väl med :P



Haha, kan då säga att ingen utav meningarna hänger ihop direkt ! NEJ NUU MÅSTE jag försöka hitta en reklamfilm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0