- nattuggla?

Sitter här i min ensamhet och kan inte sova.. Såg filmen "I hennes skor"  för nå tag sen på tv, och den var riktigt bra :) rekommenderar den till er som inte sett den! Men efter den så var jag fortfarande hyffsat pigg och kunde inte sova, så jag satte mig här vid datan och fastnade som vanligt här. Snöade in i ett par bloggar osv.. haha :) Ska snart se filmen felon också.

Men just nu har jag ingen aning om vad jag ska göra tills dess.. Min kära Dennis är upptagen med att spela osv, och ingen på msn är heller speciellt social.. haha så jag får väl försöka hitta på mitt lilla egna tidsfördriv som nattuggla. Har sovmorgon imorrn till 12.30, så det är rätt lugnt ännu att jag är uppe. Men uppdaterar mig om jag hittar nå kul! ;)

Denna låt är föresten suveräään, ME LIKE.



♥ kommentera gärna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0