- impulsiva handlingar.

Har vart duktig och promenerat ca 1 timme idag! Fast sen vart jag ett svullo och köpte mig en cola på shell som jag sitter och häller i mig.. :/

Jag är jävligt sugen på att färga håret i någon färg! typ svart, mörkbrun eller nå. Jag älskar impulsiva handlingar! Bara göra utan att tänka så mycket, det är toppen! Fast kan lätt hända att man ångrar sig.. men vem bryr sig? ;) Man lever bara EN gång. Men undra om man ska färga håret i en mörk färg? Vad sägs om det?? - Jag älskar förändringar!

Jag är less på mitt utseende, på min hårfärg och på mitt sätt att leva!
Är grymt trisst att bara sitta hemma och plugga hela veckodagarn..
Jag vill förändras! Här & NU. Change meeeeeeeee..

Nä nu blir det tv ett tag, pusss

Kommentarer
Postat av: anna

du färgar håret ofta du, var försiktig så du inte blir flint. jag tror att jag håller på att bli flint ja iaf...

2009-03-19 @ 13:43:18
URL: http://breeenvin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0