- ikväll blir det utgång!

Ska som sagt till Ida & Frida ikväll och dricka lite, sedan blir det utgång! Vi får se vars vi drar, men det lär ju hur som helst bli roligt skulle jag tro! Eller det får man ju hoppas på ;) Inge bråk ikväll med Denna iaf, det har jag bestämt ! Det är så jävla jobbigt när man ska börja bråka om små saker, som tex: "vi går hit ist, nä vi går dit, Vi gör si o så" osv.. sååå onödigt.

Men jag har iaf hunnit städa upp lite på rummet , dammsugit lite osv. Jag får ta en storstädning senare, idag hinner jag inte. Har nyss duschat och måste hitta kläder och fixa mig inför ikväll, för vid 6 ska jag iväg. Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha jodå :) kul på cleo?

2009-03-21 @ 13:45:27
URL: http://sawali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0