utslag + bal ?!?!?!

För någon dag sen.. tror det kan ha vart igår ? Då vaknade jag upp med röda utslag på höger kind som kliar ! jag trodde bara huden var torr så jag smörjde bara in det och försökte att inte klia. Men imorse när jag vaknade så såg jag att dom var kvar och dom syns mera nu än igår ! Dessutom har jag fått små röda prickar på läpparna också!

Jag vill inte ha utslag, vill att dom ska försvinna! Jag & Dennis ska ju på balen nu den 5 juni, så jag måste försöka få bort dom här utslagen och det fort ! Jag har aldrig haft problem med huden, jag har nästan aldrig haft någon finne, bara pormaskar väldigt sällan. och så NU när det är någon dag kvar till balen så ska det här hända mig !! Vad kan det vara för nå? Jag tror jag ska ringa vårdcentralen nu på engång och försöka boka en tid.


Äckligt va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack ;)

2009-06-02 @ 14:12:38
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gud Sandra! Stackars dig, hoppas det går bort fort!

2009-06-02 @ 19:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0