vet ni en sak?

Min kille Dennis är helt underbar. Han är den jag lever för, han finns där för mig och jag har alltid kul med han. det är sällan man verkligen träffar en kille som är både och, både ens bästa vän och ens kärlek på samma gång. Vi kan ha så kul tillsammans så vi håller på dö av skratt. Vi är inte bara ett par, utan även bästa vänner. Han är då min iaf. och jag älskar han som fan! <3


Vill också påpeka att jag saknar honom otroligt mycket just nu. Nu när man känner sig lite krasslig vill man ha en som pysslar om en :) men tyvär så jobbar han, fast vi ses till helgen! Oavsett om ja är dösjuk eller inte, vi ska ses!<3

Kommentarer
Postat av: Bella

joo tack det är väl sådära.. Helt okej! hur äre med dig? :D

2009-07-28 @ 19:04:16
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0