Nattuggla..

Hej hej ! :)
Jag kom hem från Mimmi för ett tag sen, drog dit en sväng och snackade lite skit och kollade på otroligt dåliga klipp på youtube.. haha. Och nu har jag enormt tråkigt och funderar på att dra tillbaka dit.. fast jag vet inte om jag orkar. jag är ganska trött men det hade varit kul. Hade jag inte glömt mitt snus hemma så hade jag stannat där lite längre och kanske till och med sovit över. Men vi ser ju om jag åker tillbak dit eller inte :) Annars kanske jag sover över där imorgon eller nå.

Dessutom ska vi och kolla på kattungar i veckan också! Jag ska kanske skaffa en katt då jag flyttar ;) Fast jag måste funderar på hur jag ska göra efter jag bott där ett år. kan ju inte dra hem katten till pappa om jag flyttar hem igen efter 1 år... Men det där löser sig!

Haha tänkte dela med mig med ett klipp som vi tittade på.. hahahah höll fan på dö. så fult det är!

Kommentarer
Postat av: Viktor

haha vilket klipp!

fin blogg btw :)

2009-07-14 @ 00:53:51
URL: http://viktorgardhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0