30.07.09 - tandläkarn, sola, ny design?


Hej!
Ja idag har jag som sagt varit hos tandläkaren, boring! Men dom sa iaf att jag hade fina tänder (som vanligt) och fint tandkött osv. Inge hål eller nånting speciellt, allt såg bra ut, Tummen upp för de! Det var då sista gratis gången för min del. Hoppas jag inte behöver gå dit lika ofta nu i framtiden och fixa med tänderna.. det blir så dyrt då!


Nåja, när jag kom hem så satte jag mig i solen ett tag.. typ 20-30 min? ja nå sånt. Tänkte försöka få lite färg men de gick nog inge vidare.. så jag drog in. Dessutom är jag ännu lite sjuk så det är lika jag håller mig inne o vilar mig. För imorgon blir det LULEÅKALASET!

Nu ska jag sörpla upp mitt te sedan fixa lite med bloggen, ska nämligen göra en ny design (header). :) Hoppas de blir snyggt! Kram på er.


haha nej det är inte jag på bilden.

Bild hämtad från www.google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0