tröttsamt.

Att plugga är verkligen tröttsamt, slutade väl kanske plugga för ca 1 timme sen. Fast jag vart klar med den skriftliga uppgiften iallafall, det känns som skönt! Nu är det bara det där film anslaget jag ska fixa tills imorgon, så ska strax titta igenom ett anslag och skriva lite om det, och sedan ska jag belöna mig själv med en cola ! Fast har redan druckit en tidigare idag just innan jag skulle börja plugga.. Inge bra det där. Men sånt där tar lång tid att vänja av sig från, men jag ska självklart minska med läsken ! hehe. Nej nu är jag så trött så jag håller på somna, bäst att fixa det där med anslaget på engång så jag kan ta det lugnt efter maten sen. Kanske blir att stoppa i min avfärgning i håret idag, (om jag vågar). Får se hur det blir med den saken, är fortfarande skräckslagen sen jag tappade mitt hår pga färgning, fast nu var det ju 1 månad sedan jag färgade underhåret svart, så det borde väl vara lugnt.. ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg wtf! :)

2009-01-28 @ 19:36:23
Postat av: Elin

Snygg blogg wtf :)

2009-01-28 @ 19:36:41
URL: http://ehliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0