slösa, slösa, slösa!

Idag har jag då slösat ännu mera pengar på några små saker. Jag, Frida, Ida och Tusse drog på stan under lunchen, och då hittade jag en hudkräm för 25 kr, tyckte det var hyffsat billigt så jag köpte den. Tyckte det behövdes en till, har bara en annan och den ska man typ bli lite brun av när man använder den så jag köpte en vanlig nu.
Jag och Ida köpte också varsitt sällskapsspel på solgården, hon köpte Vodkaspelet och jag Hembrännarspelet. Det var halva priset på dom, så vi tyckte de skulle va lite kul att ha ett spel att spela då man dricker, som lite omväxling. Jag köpte även en avfärgning till mitt hår.  Fast jag vet inte om jag ska använda den till hela håret eller bara till mitt underhår och avfärga det. Jag har ju svart/mörkbrunt underhår just nu, och det är väl hyffsat snyggt, men saknar att vara helblond som vanligt.. Så det blir nog mest troligt att ta den i hela håret eller nå. Fast jag får se om jag orkar avfärga idag eller om jag gör det någon annan dag.. ja, vi får helt enkelt se hur trött jag är efter att jag pluggat.. Men på tal om plugga så måste jag fakstiskt göra det nu. Ska hitta lite fakta och sedan se filmen! KANON






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0