Kirunabor påväg!

Snart kommer Joel och Söt Denna hit ! dom är på tåget typ nu skulle jag tro? Vad roligt det ska bli att träffa han.. saknar han som fan. Fast jag är liksom sjuk, men han får fan ta hand om mig! ;) Vi ska mysa och se film.. ska bli trevligt! Joel får sova med anna, haha =) men men.. har duschat för ett litet tag sen och bytt sängkläder så nu är det iaf lite frääschare härinne.

Vaknade inte förens halv 4 imorse! Gud vad jag sover länge alltså... fast somnade inte förens 7-8 imorse.. Såg en dokumentär som började 1.50 och slutade typ 03.35.. sedan såg jag en film som började då och som slutade vid 5.. sedan försökte jag somna, men det gick inte så bra.. låg vaken helt länge. Fast hade sovit tills 6 på kvällen den dagen, kan vara därför de var så svårt att somna också. När man är sjuk sover man helt länge...
Nåja , nu ska jag torka håret och sånt shit innan dom kommer. Pusssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0