jag är en frustrerad hamster,

Sitter här framför datan (som vanligt?) och kollar runt på en massa shit, snöar in i bloggar, tokskriver på msn m.m.. det gamla vanliga.. Juste, jag stoppade i avfärgningen idag, men dock bara i underhåret för att försöka få det på en jämn nivå med överhåret så jag sedan kan färga hela skiten i någon frän färg.. TYP blont då ;) jajjamän. Det vart väl inte direkt sådär blont o fint som man hoppats på. Vart ist lite brun/orange- aktig färg och lite mörkare på nått ställe där färgen vägrade fastna. Men vart väl inte så tokigt? jag överlever nog tills nästa gång de är dags att färga !

Jag bjuder på en bild från färgningen, dock sliten och lite röd från gårdagens solarium..
men när man kollar på bilden så ser underhåret ut att bli ganska så ljust och fint, men icke de inte!
HAHAH och så har jag ju min otroligt snygga tshirt som jag alltid har när jag färgar håret.


Hmm, ja jag är också en frustrerad hamster.. eller känner mig som en! vad ska man hitta på ? Som vanligt är jag aldrig trött, eller jag är trött för det mesta, men jag kan ALDRIG somna, nästan iaf. Kanske är därför jag alltid super mig stup i fyllan och sover hela dagarna under helgerna? Eftersom ända gångerna jag kan somna utan problem är då jag är full.. haha och sedan tar man igen dom timmarna man inte kunnat sova under vardagarna under helgen ! Så sover man bort helgen, och precis när man vaknat till liv igen efter kanske sisådär 24 timmars sömn så börjar skolan igeen.... Nä nu ska jag sluta svamla.. säger ju att jag är helt störd? haha, sitter och lyssnar lite på simple plan, gillar deras låttexter som fan ! och musiken är ju också bra, men.. jaa :) haha,

Jag glömde totalt bort att jag höll på skriva blogg.. snöade in i någon sida med kläder istället ! HAHA men NU har jag iaf skrivit inlägget. Ässssch, de var något mer jag skulle skriva, men glömde bort. Godnatt så syns vi imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0