Errorrrrrrrrrrrr

Error x 1000! Varför ska det alltid krångla då man försöker fixa bloggen ?????? Skulle behållt min gamla blogg, den var mycket bättre. Men var tvungen att skapa en ny till mitt PA.
Har försökt fixa bloggen och allting, och efter jag tryckt på förhandsgranska några ggr så gav den upp och vägrade visa sidan, och så stod det ERROR & FORBIDDEN. Why ? går inte äns att skicka ett klagobrev.. Alltid ska man ha otur.

Hmmmm, nå ja.
Hade lektion på röst och rörelse idag, gick väl ganska bra förutom att mina övningar var skit tråkiga jämfört med alla andra. Men läraren ville inte att vi skulle ha så mycket lek och sånt med. Så därför valde jag några tråkiga, men ändå rätt bra koncentrations övningar m.m. Men det gick iallafall bra, var rätt roligt att se dom springa runt och skrika osv, haha. Christian, våran lärare deltog också i passet, vilket han aldrig brukar göra.

Men jag drog och solade efter skolan idag, skit skönt ! Var ju som ett ganska bra tag sen sist. Tror inte jag har solat nå under hela december till och med? Så det var verkligen dags nu att ta sig dit och sola sig lite. Hoppas man lyckas göra sig lite brun innan man ska tatuera sig, för sen får man ju inte sola på ett tag. Men nu hade jag som tänkt väcka Denna och sedan hoppa in i duschen! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0