besök på vårdcentralen..

Godmorgon!
kom hem från vårdcentralen för kanske 20 min sen, och det gick väl bra där borta kan man väl säga? När jag kom dit så sa jag mitt namn i receptionen osv, sedan fick ja sitta o vänta ett tag. Sedan kom en tjej som tog in mig i nå provtagningsrum eller nå liknande. Jag vart stucken i fingret och sedan tog hon blodet och sprang iväg nån min, när hon kom tillbaaka så sa hon att mitt blodsocker (eller blodvärden) såg bra ut. Inte för högt eller för lågt, så enligt henne hade jag ingen diabetes! :D
Fast jag skulle komma tillbaka ifall jag fortsätter vara överdrivet törstig m.m

Men nu är jag hemma iaf :) sitter o vräker i mig ett digestive kex för att ja inte ska bli så hungrig på skolan.. haha. men ska bara ha en lektion idag, för jag ska mest troligt på begravning idag kl 13.00.. så jag hinner inte på teaterlektionen då.. Men men.. Nä nu ska jag fixa till mig lite och ta en snus! hejs


Jag fick ett litet plåster på fingret ^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0