Begravning för Denise

Kom hem från Denise begravning för ett tag sen.. det var verkligen sorgligt, nästan hela kyrkan var full med folk. Den flickan var verkligen älskad. Det var en fin begravning, med många blommor,en fin kista, fina låtar och en fin dikt som kajsa läste upp.. Den var verkligen rörande, man kunde inte hålla inne tårarna när man såg henne stå där och läsa en dikt på sin bästa väns begravning, det var verkligen en fin dikt som jag tror berörde alla där inne. det är tråkigt att en så ung tjej försvann från livet..

Innan vi skulle till kyrkan så mötte jag upp Ellen och Linn. när vi var påväg in så visade det sig att det var fel begravning!! hahahahaha, så vi fick ju panik eftersom klockan var 12.55 och begravningen skulle börja 13.00.. Så Linn ringde sin mormor och så skjussade hon oss till kyrkan på örnäset. Vi var ju såklart sist in också, för innan vi var där var klockan 1,.. Så alla kollade bak på oss när vi kom in i kyrkan, Det var verkligen skämmigt ! haha, fint folk kommer sent, är det inte så ? ;P
Fast det visade sig att vi egentligen inte alls var dom sista in i kyrkan.. för ett tag efter dom börjat begravningen så kom Camilla och Tim in. Men men, begravningen höll då på en timma, sedan skulle dom fara med kistan till kyrkogården, och då knallade jag hemmåt.. Jaa begravningen var verkligen fin :/


jag kände inte denise direkt, men jag hoppas verkligen att hon
har det bra där hon är nu, Vila i frid Denise.

Tog inga bilder från begravningen, så den här bilden får duga till minne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0