ÄNTLIGEN!!

Hejhej,
Skoldagen har väl gått lite segt idag pga att jag knappt sov nånting inatt.. Men det har ändå varit en hel härlig dag! Först hade vi religion, vi pratade om nå etik osv, helt okej faktiskt. Sedan hade jag teater, Vi fick se en modell dom gjort om hur scenen och det ska vara uppbyggt, riktigt fränt kommer det bli om vi kör på den första idén! Kommer bli grymt!
Efter teatern så drog jag och Malin och käkade lunch, var inge vidare gott.. De var korv & makaroner, vilket jag ej är så förtjust i. Så det var någon tugga för mig bara och lite majs, haha. Sedan efter vi käkat knallade jag och Malin mot stan för att gå förbi House of pain och boka tid till tatueringen som jag ska göra!
Det gick jätte bra och jag hoppas verkligen han lyckas göra motivet snyggt trots min dåliga bild.. Men fick iallafall tid den 11 ferbruari!!!!!!! Är så jävla taggad så jag kan knappt vänta! Bara 22 dagar kvar , sen har jag min tatto!

Efter jag fixat en tid där så for jag och Malin vidare till shopping där vi kollade in rean på Gina tricot. Och jag hittade en grå kofta typ för 99, den var rätt så snygg och mysig :) (lägger upp bild då jag hinner). Behöver faktiskt lite nya kläder så det var bra. Fast är mer beroende av byxor än tröjor eftersom jag har bara drygt 3 jeans jag kan använda..och ett par håller typ på bli för korta i benen.. Men ska ut och tokshoppa någon dag nu när jag får pengar och då ska jag inte ge mig förens jag fått minst 1-2 par byxor! Despeeerat

Men men, har käkat middag för ett tag sen, vart kyckling sallad! Rätt gott, så nu är jag mätt och belåten. fast trött som ett psyk.. Så jag ska väl krypa ner i sängen och kolla tv med Denna nu eller något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0