anatolia + heroes

I fredags for jag, Denna och Anna på krogen Anatolia, eller vad den nu hette. Vi satt först hemma hos mig och spelade lite wii + guitarhero, sedan fick vi besök av Emelie och Katti ett tag. När dom drog så skjussade Britta oss in till stan och så vart det krogen. På krogen träffade vi en massa bekanta människor , bla Arvid, Daniel, Mange, Harren, m.m...

Det var rätt så kul, fast vi hann dock inte vara så länge på krogen, för anatolia stängde 2, och vi var där kring 12 nångång.. Sedan mötte vi upp min moster och så drog vi på Heroes istället och var där en timme. Inne på Heroes så träffade vi Harren, Mange och Persson.. och så satt vi och snackade med dom ett tag och drack lite cider.

Efter heroes stängde så drog vi mot max för att äta fyllemat som vanligt, och påvägen dit var det nån jävla idiot som flög på Denna mitt i allt, Jag och Anna vart skit sura och så körde Anna iväg han.. och så knallade vi vidare mot max. Sedan vart det taxi hem som vanligt ? haha, det är rätt bra att taxi finns.. hur skulle man annars ta sig hem när nattbussarna slutar gå så tidigt ? Ja, det är iallafall bra med taxi har jag kommit fram till... Fast det är ju dyrt som fan! Tar betalt per meter typ ? Inte lite snålt.. Men man tar sig ju hem iallafall, det är väl bra.


Anna, Denna & Jag, inne på anatolia


Daniel och Arvid




Jag och Älsklingen




Vi två inne på Heroes



Det var då bilder från fredagen!

I lördags så vart det en lugn dag, jag och Denna sov hela dagen typ, sedan spelade vi guitar hero och kollade film och bara myste. =) Helt mysig dag. Ida, frida och tusse kom förbi en sväng utanför och tog en cigg också. Sedan for vi förbi shell en sväng och så köpte jag pepsi! Sedan skjussade dom hem mig igen.. och så väckte jag sötisen och sen så kikade Anna in på rummet en sväng också, sen hände det inte så mycket mer.

Helt ok dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0