solning + färgning ?

Fick sluta tidigare från Arl lektionen för att vi hann klart med vårat arbete. Så då gick jag och solade ! Var en vecka sen sist, så man måste ligga i om man ska bli brun. jag solade 20 min, och skönt var det, Dom hade även bytt rör :) great!
Efter jag solat så knallade jag upp mot smedjan där jag mötte upp anna, köpte cigg osv.. sen gick vi in på cosmetic och kollade lite.. och jag hittade en fin hårfärg ! Så jag köpte den.. Den var dyr, den kostade 109kr, fast det var nå erbjudande eller nå, så jag fick ett shampoo med! :) Jajjamän, sedan tog vi bussen hemmåt !

Sitter och väntar på käk nu, och funderar på om jag ska färga håret nu? jag måste lika duscha efter solariumet.. luktar skit! haha, jaa men det blir nog mest troligt att färga håret idag och ta en skön varm dusch!


Sola är toppen! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0