shopping sugen!

Gick inte så bra att kolla vänner.. i reklamen satte jag mig framför datan och kollade in H&M's hemsida, och jag hittade några saker där som jag vill köpa ! Kanske kikar förbi där imorrn efter skolan och tar mig en titt ;) Nog för att min ekonomi är lite dålig just nu eftersom jag sparar pengar till min tatuering, Men ett litet inköp kan väl inte skada?




H&M : Örhängen 49,50kr, Topp/linne 98kr, Topp 149kr

Får se vad plånboken säger imorrn ;) och om varorna finns kvar i min storlek och de.
men nu MÅSTE jag verkligen försöka lägga mig i sängen så jag kan somna nångång.. jag vet att det är tidigt ännu, men det är lika att försöka bli trött redan nu så kanske man kan somna kring 11 tiden ikv ? men godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0