kvar i kiruna..

Jag blir kvar i kiruna under natten! Så jag kommer hem imorrn med tåget som går 17.30 :) Är sjukt mysigt att vara här hos denna. Hans säng är otroligt mysig och skön, så här sover man gott! Får se vad vi ska hitta på ikväll då, antar att vi ska kolla nå filmer som vi tankat och mysa :)

Igår så vart det att dricka lite smått.. var trevligt :) Vi satt inne hos lillebror och snackade lite med han och spelade lite GH. trevligt värre! Sen for vi ut och åkte bil med tommy och åse.. fast vart sjukt trött där vid 12 tiden så vi for hem ganska tidigt och sov. Men lika mysigt var ju det. Nä nu ska vi kolla film och toffla lite, för imorrn åker man hem ! :(

Ville bara säga att min tatuering verkar läka sjukt bra och att jag är nöjd som fan! :) Några dagar till bara så är den helt läkt och fin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0