i can see clearly now..

Hade bara en lektion idag, och den slutade 11.10, och efter det drog jag på stan och löste in några trisslotter så jag fick 200 kr! Sedan mötte jag upp Anna vid Åhléns, och så fixade vi lite grejs till ikväll ;) Fast det var ju jag som fick släpa hem skiten.. haha, men det var det nog värt får vi hoppas på!

har just skrivit en projektplan till mitt PA, och så har jag även skrivit några intervjufrågor till mediakunskapen.. och ändå har jag kvar hur mycket som helst som jag måste göra tills nästa vecka!

Det är grymt mycket.. först ska jag då intervjua min mormor till mediakunskapen, och sedan ska jag svara på några frågor som vi fått och plugga på dom. För vi ska ha prov nästa vecka i mediakunskap. Dessutom har vi fått ett papper från Arl lektionen som vi ska läsa och ha läxförhör på nästa vecka också.. Ska även göra en filmanalys till filmkunskapen också.. så det är mycket läxa just nu! Det gäller att ligga i för att inte hamna efter! Så nu ska jag försöka plugga lite mer och sedan blir det väl att fixa inför ikväll.. ;)


En skön låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0