hits from the bong

Så nu har jag nästan pluggat klart.. Har bara en fråga kvar att besvara på filmkunskaps uppgiften.. och så har jag lite mer att skriva på Arl uppgiften.. men jag hinner göra klart det ikväll hoppas jag. Ska iaf göra klart filmkunskaps läxan ikväll så är iaf en läxa klar. Men men, nu ska jag uppdatera mig om vad som hände igår..

onsdag: Skola, sedan hem och dega.. Var grymt trött hela dagen, höll på somna direkt jag kom hem, så jag tog det lugnt och kollade på tusenbröder ett tag. Det är så jävla bra! Sedan ringde mamma och ville att jag skulle följa med på badhuset med hon, bengt och nina.. och jag hade ju inget för mig så självklart följde jag med =) Var riktigt kul att få träffa syrran och umgås med hon litegrann. Fast efter badet var jag helt slut och bara kröp ner i sängen och fortsatte kolla dom 2 sista avsnitten av tusenbröder.

Eftersom det är så jävla bra så tänkte jag visa ett litet klipp från tusenbröder..!
Dom är så sjukt sköna typer, spec hoffa ;) Så jävla het! (han i röd keps)



En skön låt , längesen man lyssnade på den..


Hits from the bong.


Hittade denna låt för inte så längesen och lyssnade på den.. Var verkligen längesen
man hörde denna låt! Det får mig att tänka på tiderna då man var liten.



Nej nu ska jag kika vidare, uppdaterar mig sen kanske!

Kommentarer
Postat av: iDdLA

fan vad kul :D

2009-02-05 @ 18:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0