boys are back in town!

Då var man hemma i skit hålan igen, lite tråkigt men har man äckel skola så har man ju ;)
Längtar sjukt mycket tills studenten! Jag orkar verkligen inte gå nåmer skola på ett tag.. Fast vi får ju se om man orkar söka sig vidare in på en teater högskola eller inte. .

Nåja, tåg resan var väl helt okej.. lite drygt att sitta där så länge bara och inte ha nån att snacka med eller nå. Men men.. Glömde totalt bort att jag hade möte med min mentor idag! Så jag får försöka snacka med han imorrn istället så jag får skriva klart min rapport nångång. Mmmhm. Det var riktigt nice i kiruna , skönt att få komma bort från den här stan ett tag.

men nu ska jag försöka lägga in bilderna från mobilen till datan och sedan uppdatera mig här. Sedan blir det film! Vampyrer! Svensk film från 08. Aja ,


ÄR DEN INTE FRÄÄÄSCH SÅ SÄG ?


Älsklingen klottrade lite ;) <3

Kommer kanske mer bilder om cp telefonen slutar dampa så det går att lägga in alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0