Alla hjärtans dag

Nu är man i kiruna med Denna, vi for hit igår med tåget o de.

Vart fest igår, jag och denna drack nån öl på tåget och när vi kom fram så drog vi hem till denna och så fixade hans morsa  min tatto och sedan drog vi till åse på fest! :) Var kul att träffa henne eftersom det var drygt 2-3 år sen vi sågs sist. Så då vart det förfest hos henne och sedan vart det krogen! Lärde också känna en schysst brud :) vilket var kul eftersom alla brudar inte brukar vara så speciellt trevliga av någon anledning. Men det var kul på krogen iaf ! Lite full kanske man va , men det var nice!

Men nu sitter man här, vaknade rätt tidigt idag, typ klockan 10 eller nå. Sedan lagade jag och älsklingen mat, fiskpinnar och mos. GOTT! och nu ska vi ta och ladda ner en film eller nå så man kan fördriva tiden lite innan kvällen, då kanske det blir att dricka lite vin och mysa eftersom det är alla hjärtans dag! <3 Men nu ska jag vara social med pojken. PUSS<3333

Kommentarer
Postat av: Åse

Kul att du om upp hit :)

2009-02-16 @ 23:55:43
URL: http://asewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0