10.02.09

Har inte skrivit här på ett tag.. men har haft fullt upp med läxa m.m.. :) men nu tänkte jag iaf ta och uppdatera mig lite.

Idag har jag iallafall kört bil för första gången i mitt liv! Haha , och det gick väl hyffsat bra tyckte då jag iaf! För att vara första gången så gick det ganska snabbt att lära sig styra,starta,backa och sånt shit ;D haha. Och så har jag skrivit in mig på Ninas trafik skola idag också. Så nu är det bara att gå teorikursen och ta några körlektioner och sen är det inte långt kvar tills man har sitt körkort! Jag längtar så otroligt mycket !! Nu är det bara att hårdplugga teori när jag fått boken..

Men men, efter skolan for jag och Denna på coop och handlade chilinötter, läsk och franks energydrink! Är man inte ett svullo så säg ? haha Men nu ska jag mysa lite med älsklingen medans vi väntar på käk..

Imorrn smäller det !! IMORRN KLOCKAN 16.00 ska jag tatuera mig! Fan vad taggad jag är alltså.... ! :D Helt underbart mycket jag längtar!! <3<3<3<3

puss&kram

Kommentarer
Postat av: iDdLA

tattooo ; ) du måste fota den och skicka bild sen : )

2009-02-10 @ 21:02:23
Postat av: vemvad

vem?

2009-02-13 @ 11:01:49
URL: http://www.sftk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0