Hos mig just nu.


Såhär är stämningen hemma hos mig just nu, (eller inte hemma, utan hos pappa där jag bor tills vidare) Katterna busar för fullt. Har nyss varit och busat lite med dom som ni ser i videon. kolla i slutet då Pärlan biter i min tumme.. hon ser bara för söööt ut ;)




min sovplats under tiden jag är här. rätt mysigt va?


utsikten från sängen. Sover/bor i mitt gamla rum som numera är Filips.. saknar faktiskt det här rummet, det är så otroligt mysigt och så är det jag som valt färgen och målat väggarna med pappa!

Får se vad som händer ikväll/inatt. Händer väl inte så mycket skulle jag tro.. har iaf varit och köpt 2 snusdosor så nu borde jag klara mig under jul iaf.  Dom hade inte granit så det fick bli en dosa kronan portion och general. Det funkar också fast det är så jävla lite snus i general dosorna..

Ska väl se "Män som hatar kvinnor" på ett tag, fast först ska jag kika runt lite på bloggar och busa med katterrna lite till. FAN NU REV DOM SOPKORGEN, Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Barbienadja

Sv: Det hade jag också gjort, haha! :)

2009-12-20 @ 23:41:56
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0