Felsms.com


"Till:
Flickvännen

Sms:
Hoppas ni får kuk ikväll... :) Puss

Svar:
Ehh...va? Ironisk eller?

Förklaring: Jag skickar till flickvännen som ska på korgen med tjejerna... hon undrade säkert hur generöst jag önskade henne att få ligga men jag menade KUL ikväll och T9 o jag var visst inte överens ;)

/Generöst "


HAHAHAHHAHAHAH gud jag dör... hahahha ;) gick in och kikade på felsms.com som är en sida där folk delar med sig utav sina sms som dom skickat till fel personer och skrivit lite konstiga saker till. haha SJUKT KUL!


Här kommer två till:


"Till: Tjejen

Sms:
Kan du inte klä ut dig till en pirat och ta mig i rumpan ikväll? :)

Svar:
Med vad? Träbenet?

Förklaring: Skulle skicka till min manlige älskare, men det gick till min flickvän."



"Till: Flickvännen

Sms:
Shue du kommer aldrig tro vad som hände mig igår ;P , Du vet Emilia som gick i min förra klass, aa iaf jag träffa henne igår när jag var på väg hem från tjejen. Sen följde hon med mig hem och kolla lite film osv och efter halva filmen sliter hon av mina byxor och börja suga av mig och jag kunde inte stå imot så jag hamna där i sängen med henne.. Hon var grym ! ;D

Svar:
Din lilla jävla hora! 1ÅR har vi vart tsm 1ÅR!.. Du kan ju bara dra åt helvete och jag kommer fan aldrig svara spelar ingen roll hur mycket du ringer eller smsar! DRA ÅR HELVETE!

Förklaring: Ja vad finns det och säga.. jag ångrar mig stort.. och om du ser det här emma JAG VILL HA DIG jag ångrar mig stort och ska aldrig göra om det om det blir vi igen :( "




hahah gud vad man kan skämma ut sig genom sms alltså! Dom första två var hur kul som helst.. men den sista? Hmm, ja det var bara tur att det smset hamnade fel! Vilken jävla idiot alltså.. Det kan vara riktigt bra att man råkar skicka fel ibland.. :) haha

Har det här någonsin hänt er, isf vad hände och vad skrev ni? det har hänt mig några gånger men jag minns dock inte vad jag skrev eller vem jag skickade till. Lite synd.. hade varit kul att dela med sig :)

Kommentarer
Postat av: A N N A

Haha, så himla klockrent! :D

Tja, har väl hänt ganska många gånger, hehe.. Minns inte med vad, men en gång skickade jag en sak som skulle till min kille till mamma, pinsamt.. :)

2009-12-22 @ 20:30:31
URL: http://aannaasblogg.blogg.se/
Postat av: V I L J A

Svar: Okej, men det var ju bra att du hade fått det du önskade dig :) Haft en skön dag? :)



Haha, rätt roliga exempel det där, tänk va fel det kan bli ibland :P

2009-12-22 @ 20:31:50
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0