Ett sista natt inlägg.




Hej på er nattugglor! Pratade med älsklingen för ett litet tag sen i tele, han skulle kanske ringa upp mig senare efter han kikat film.

Det känns verkligen tomt utan han, men på ett sätt är det nog jävligt bra för oss att vara ifrån varandra ett par dagar. Självklart saknar jag min teddybjörn men ibland behövs ett  uppehåll för att förhållandet ska kunna hålla. Han behöver sin privat tid med sin familj och vänner, och jag behöver min. Du vet att jag älskar dig hjärtat mitt!

Har ni föresten fattat att det bara är 3 dagar kvar till julafton! Fatta vad tiden har gått fort.. det kändes nyss som sommar och nu är det redan jul och snart ett nytt år också!

Har ni något nyårslöfte än då ? Det har jag. Jag ska avstå från godis och chips och annat smått och gott i ett helt år. Vi får ju se hur det går? haha Men jag börjar fan bli gammal nu och fettförbränningen blir bara sämre ju äldre man blir, så det är nu eller aldrig som jag kan bygga upp en fin och hälsosam kropp. Kommer nog inte avstå från allt.. speciellt inte läsken. Men det är ju värt ett försök eller hur?

Nä nu tänkte jag fortsätta se film. Ville bara skriva av mig lite innan jag somnar. Vi hörs imorgon! sovgott.


Kommentarer
Postat av: V I L J A

Tittar in och önskar dig en fin start på veckan!

Bara några dagar kvar till jul nu :)

2009-12-21 @ 11:05:01
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: C L A U D I A

Tjao!

3 dagar kvar till jul så jag passar på att önska dig en god jul och ett gott nytt år!

Kika in på min blogg också om du känn för he. :)

2009-12-21 @ 12:28:29
URL: http://claddzlife.blogg.se/
Postat av: Camilla

det är verkligen helt sjukt att det snart är julafton!

2009-12-21 @ 12:43:07
URL: http://camillalindaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0