DAGENS DISS!




Tv serien "Smallville".



Seriöst, finns det nån sämre tv serie än Smallville? - ja klart det finns. Men just Smallville stör mig så jävla mycket! Stålmannen? jag menar.. väx upp förfan? Har ni inte kommit bort från stålmannen stadiet ännu ?

Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker då fan att lite mer realistiska serier är mycket mer värd att kolla på. Folk intresserar sig mer i det riktiga livet, iaf jag. Det finns inte en enda människa som kan flyga och ha superkrafter.. hahaha. jag tycker det är mycket roligare att se serier som handlar om dagens samhälle, tex om sånt som faktiskt kan hända och händer i livet. Man känner ibland igen sig då vilket gör serien mer intressant.

Klart folk får drömma sig bort och tro att det faktiskt finns flygande människor, det är inte det jag menar. Klart alla får se och tycka vad dom vill. Allt behöver ju inte vara så jävla seriöst och verkligt hela tiden, men JAG personligen tycker att just den där serien är så jävla kass. Just för att det är om "stålmannen".. haha

Vad säger ni, Hissar eller Dissar ni Smallville?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0