Blondie!




Idag (snart) så ska jag bleka/färga håret blondare! Drog förbi konsum efter skolan och inhandlade 2 st blonderingar! Om mitt silverschampoo ska funka till 100% så gäller det ju att hela håret är i ungefär samma nyans också, annars ser det lite skumt ut tycker jag!

Det är så jävla snyggt att vara blond! Fast jag börjar bli sugen på att färga det mörkt, (det blir jag alltid mot vintern) men det ska jag inte! Det är så förbannat svårt att bli såhär blond igen efter att man haft mörkt hår och så sliter det nå otroligt på håret också, så jag ska vara blond tills jag inte längre vill vara det nåmer.. ;) Fast jag kommer nog alltid att vilja vara blond, det är min naturliga färg och jag trivs bäst i det! Sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0