Blogg dag.




Det var längesen som jag hade en riktig blogg dag och bara kunde sitta och blogga om allt möjligt som jag hade lust med! Och idag är det verkligen en riktig blogg dag , jag har uppdaterat mycket mer än vanligt och det har verkligen vart skönt! Jag vill verkligen blogga och jag älskar att göra det, men dock så finns det nästan aldrig någon tid över. Men idag har det funnits tid till min kära blogg ;)

Undra vad man ska göra resten av kvällen.. Bridget Jones Dagbok går ju nu på 5an.. men mer  än halva har typ gått och då känns det inte värt att hoppa in mitt i filmen. Nä jag tror jag ska kika runt lite på bloggar och bara slappa! Ha en bra kväll, puss!

Kommentarer
Postat av: pinglan

Hej! Nej jag köpte aldrig den designen, för jag fick aldrig till någon snygg header. Men jag tror man lägger in bakgrunden och sedan lägger in headern, eller tvärt om :) du kan ju testa med gratis bakgrunderna om du vill. Och om du inte vill testa i den här bloggen kan du ju tillfälligt öppna en ny som du har som testblogg.

Berätta gärna hur det går om du byter till den där designen:)

2009-12-16 @ 15:18:03
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Linda

va bra:)

Joodå jag mår väl bra:)

2009-12-16 @ 16:35:33
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Barbienadja

Sv: Hittade klänningen på Gina Tricot! :)

2009-12-17 @ 14:59:12
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0