trötter..


jahapp, då har man tagit sig igenom första skoldagen.. vart nästan mindre taggad på att gå skola nu när jag fick veta att jag ska gå från 8 på morgonen till 6-8 på kvällen utan mat.. Låter inte lockande, men jag har inte råd att köpa mat på skolan osv. och jag kan inte heller ta med mig mat för de finns ingenstans jag kan förvara det o värma de sen. Hmm , nåja det löser sig nog !

Hojja, de är sjukt hur trött jag är.. Efter jag kom hem så gick ja o handlade äpplen osv på konsum, kan va bra o ha till skolan imorgon osv. Vi ska börja dagen med att jogga :S haha.

Men nu ska jag försöka fixa lite med mina gardiner , hörs sen!

Kommentarer
Postat av: sabina

sv: gjorde du? hahahha ;D Också då jag har sett på några andra så vet jag att det kommer upp något men jag blir endå alltid lika rädd haha ;)

2009-08-24 @ 20:24:57
URL: http://ssabinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0