TJEJ/TJEJER EFTERLYSES!

HALLÅ! det är en till två tjejer som jag skrivit med här på bloggen som har lagt upp inlägg om nå nummer där man kan fråga allt och få svar på allt. VILKET nummer är det man skickar till ? jag skrev till 118100.. och dom trodde jag var en kille... dessutom så hade jag 250kr på kortet INNAN jag började skriva till dom, sen skrev jag 3 sms och hade 14 kr kvar.. HUR JÄVLA mycket kostar dom egentligen per sms? 2000kr styck eller????? hmm konstigt..

Nå men det jag ville veta var/är vilket nummer de är man ska skriva till för att "få svar på allt".. SKRIV till mig om ni vet. Kram på er! Nu ska jag lägga mig med min älskling och se rocky 5. sen ska jag sova.. godnatt!

Kommentarer
Postat av: MALIN [malinworlin.blogg.se]

Första gången när jag skickade kosta de 18 kr och senare när jag bara hade typ 4 kr kvar på kortet så funkade det i alla fall? Helt cp :S

2009-08-09 @ 09:31:01
URL: http://malinworlin.blogg.se/
Postat av: Rasmus

grymt söt du var!! hmm ja skciakde med till det nummret och trodde det var gratis för hade gratissms så dom drog inget:P sen efter en vecka fick ja en räkning på närmare 2000 kr :( hahah

hur är läget annars?

Checka Sveriges hetaste Killblogg!! Rsoder.blogg.se

2009-08-09 @ 12:58:35
URL: http://rsoder.blogg.se/
Postat av: cecilia

de var som tusan, då ska man akta dig för de där numret :P



2009-08-09 @ 19:29:41
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0