Inflyttad nu!


Min söta underbara pappa har fixat så nu har jag internet! Skönt! Jag trodde jag skulle leva utan det i en vecka eller mer.. Nåja men pappa drog för kanske 50 min sen härifrån. Vi har packat upp lite saker och ställt upp skrivbordet, datan, tvn osv :)

Jag har faktiskt handlat idag också! det var det första jag fick göra när vi kom hit medans pappa bar in kartongerna. De var kul, men jag visste inte allt jag skulle ha så jag glömde en massa.. men det får jag handla imorgon! :)

Men nu sitter jag iaf här själv i min lägenhet. Det är ganska tomt nu och de.. men när dennis kommer med sina saker så kommer det bli bättre. Jag saknar han redan :( Han kommer inte förens nästa fredag. Fast mimmi kankse kommer o hälsar på imorgon! :D :D Kul med sällskap här i träsket. Hoppas hon kommer :)

men jag bloggar senare, jag måste leta reda på min musmatta osv. Kram!

Kommentarer
Postat av: mini

ska du bo själv? gud så skönt :)

2009-08-20 @ 23:24:50
URL: http://damiini.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: haha okej :D haft en bra dag?

2009-08-21 @ 00:23:36
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0