room raiders

Hejhej!

Har legat och kollat room raiders på MTV hela morgonen, och det visas ännu.. Det är fan bra! Nästan alla program som visas på MTV är bra.. det är helt klart den bästa kanalen enligt mig. det är inte låååånga tråkiga reklamer i flera hundra år.. haha och så är deras program underhållande, och inte nå skit program som typ "TOP CHEF" eller vad fan det nu heter.. HELT ONÖDIGT program tycker jag.. Hoff.. och alla dessa reklamer som är på varenda kanal gör mig GALEN, Man sappar runt och kollar och det är REKLAM ÖVERALLT, jag hatar reklam.. fyfan ;)


Men nu måste jag kirra ihop några rapportet och sånt först innan jag kan ta det lugnt. Måste ju bli klar med allt, börjar bli panik nu :S allt ska in på måndag.. Ska passa på att försöka göra klart lite nu medans Dennis sover ;)

Kommentarer
Postat av: Missextra

Haha room raiders är ju så kul!:D

2009-04-16 @ 20:52:20
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: susan

MTV är ju bäst ;D



( veckans fråga i min blogg ;) )

2009-04-16 @ 21:29:28
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0