piercing + dollars

Efter skolan idag så drog jag, ida, frida & mimmi iväg , ida & frida skulle pierca sig : ) Dom gjorde i naveln båda två, vart ju snyggt och gick bra. heehe och Frida märkte inte äns att han hade stuckit igenom nålen! haha Hon hade sån mjuk hud så hon kände inget typ och den gick igenom helt lätt.

Tog några bilder, fast fick ingen direkt bra bild, men det får duga! :)



Efter dom piercat sig så drog vi förbi dollars! Skulle handla lite, men fanns inte det vi ville ha. Så jag handlade hårfärg för 50kr, Ljusbrunt med slingor. Undra bara om man vågar färga.. kanske blir ikv om jag inte har nå bättre för mig! :) Jag köpte också en dricka, och sedan drog vi hemmåt igen. Sen var det dags att möta upp Dennis på tågstationen, sedan har vi vart ute och ränt, kom typ hem för ett litet tag sen.

Vi tog en sväng förbi tasty och käkade, och sedan vart det coop en runda! Handlade nå goda grejer till ikv ! :) Men nu måste jag plugga, sedan blir det film och mys pys! Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Susan

Jag vill pierca naveln xp

Är det sådär de gör hål; O?

2009-04-01 @ 20:36:59
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: iDdLA

ser ju ut som att jag ska avlida ;D

2009-04-02 @ 15:43:32
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/
Postat av: Missextra

Har också tänkt att pierca naveln men jag är så grymt feg!

2009-04-02 @ 20:25:46
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0