Ny header! + ett filmtips!

haha jag vet inte hur jag ska ha min header.. egentligen vill jag ändra HELA bloggdesignen, men jag har inte photoshop eller nå liknande program, så det går inge vidare. Men jag trivdes inte med den headern ja hade nyss.. den var som så tom och tråkig på nå sätt. Inte för att den här kanske är så mkt finare, men den får duga ett tag framöver tills jag kommit på hur jag vill ha min design.


Såg en film igår kväll på tv4 Film som hette "Sliver". Fast jag somnade i slutet på den så nu får jag aldrig veta hur den slutade..eller vem som var mördaren!? :(  Men den var bra och rätt spännande iaf. Rekommenderar den till er som gillar lite äldre filmer med lite stil.


Handling:
En ung framgångsrik företagskvinna, Carly Norris (Sharon Stone), skaffar sig en lägenhet i en lyxig skyskrapa i New York men får snart veta att den tidigare hyresgästen föll från balkongen och dog under mystiska omständigheter. Hennes grannar möter samma mystiska öde, en efter en och Carly börjar misstänka att mördaren finns i huset. Kan det vara den mystiske författaren Jack (Tom Berenger) eller hennes nyfikne hyresvärd Zeke (William Baldwin) som hon har inlett en kärleksaffär med?

Text hämtad från google.se

Kommentarer
Postat av: Nathalié Hult - En skönhetsblogg!

SV :



Hej, kul att du kikade in på min blogg!

Aco's B-U-S kostar ca 90:- men tänk att det trotts allt är apotekets så den är testad mot alla möjliga tänkbara allergier och bra för hyn.



I dagarna kommer en B-U-S Guide på bloggen samt en tävling om Yves-Rochers B-U-S,så håll utkik!

Då är det en lång guide hur du får den perfekta brännan med Brun-utan-sol och hur du får den att hålla!

2009-04-23 @ 22:06:49
URL: http://chilen.blogg.se/
Postat av: Nathalié Hult - En skönhetsblogg!

SV :



Solarium är farligt också men det är inte B-U-S!

Bästa knepet är om du har rusta eller öb nära dig så har dom super billiga "Dove Summer Glow" typ 25-35kr bara mot ordinarie på tex H&M, Coop osv 49kr.

Köp en sådan och blanda med din Aco B.U.S så blir du gyllenbrun, inte en gnutta orange. ta den mörka tonen på Dove Summer Glow, Normal to Dark Skin.



Tänk på att Brun-Utan-Sol är drygt, en klick av Acos lika stor som en ärta ungefär räcker till ansiktet. Tar du på för mycket ser du ut som en morot. man vill ju åt naturliga resultatet, ellerhur?

2009-04-23 @ 22:17:11
URL: http://chilen.blogg.se/
Postat av: * K Y S S A R

haha Meena :D

kul med filmtips! brukar alltid fara runt och leta som sepe! :)

2009-04-23 @ 22:39:31
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: Nathalié Hult - En skönhetsblogg!

SV :



Jag använder B-U-S på hela kroppen,

det är perfekt. Senast idag fick jag

kommentar om att mina ben var jätte bruna när jag gick i shorts, undrade om jag hade strumpbyxor på mig, när jag sa nej så undrade hon om jag hade varit utomlands eller solat solarium :)

Hemligheten är B-U-S sa jag =)

Jag använder brun utan sol i ansiktet varje dag, pyttelite men klokt på kroppen 1 gång i veckan efter dusch, peeling och insmörjning med vanlig fet hudkräm.

2009-04-23 @ 23:00:27
URL: http://chilen.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du får en super bra helg :)

2009-04-23 @ 23:25:51
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

snygg header :)

2009-04-26 @ 14:14:21
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0