jag älskar han



En del kanske tycker att kärlek är helt jävla sämst, och visst kan det vaara det. Jag har blivit sårad och krossad så jävla många gånger så jag trodde inte att jag skulle hitta kärleken igen. Men tiden läker alla sår, eller hur? Det är helt underbart att ha en vid ens sida och ha någon att hålla om på kvällarna. Men när problem och bråk uppstår och när man blir sviken så önskar man att man aldrig blivit kär.. Men det är bättre att ha älskat och blivit sårad än att aldrig ha fått älskat alls.

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; Vad härligt :)

ne gör inte så mkt faktiskt :P

2009-04-19 @ 17:30:29
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: MILKSHAKE ♥

hahhajo eller det är inte så mkt egentligen. ska skriva klart en sak på engelskan men det år nog ganska snabbt tror jag :D

2009-04-20 @ 12:35:21
URL: http://milkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0