i skolan

Ja, då sitter man i skolan.. eller snarare på bibblo. Det var helt onödigt att gå på första lektionen idag, vi hade kunnat jobba hemma, men det tänkte inte jag på ! Så nu sitter jag här ensam på bibblo och magen kurrar efter mat.. Men jag har ingen att käka med så magen får ingen mat nu. haha. Ska försöka hitta på några frågor till en intervju som jag ska ha med i mitt arbete till mediakunskapen. om jag orkar vill säga..

Men idag ska jag förbi cubus efter skolan och köpa ett par skit snygga jeans, för 499kr. Har egentligen inte råd, men jag är i stort behov av nya jeans och dessutom så var det dom sista i min storlek.

Vi får se vad som händer ikväll, jag är grymt sugen på att inviga mina nya vinglas som jag köpte på ikea. Men då har jag ju inget vin, så då sket det ju sig. Vi får helt enkelt se vad som händer och sker denna fredags kväll! :) Nå ideér ?

pussskram!

Kommentarer
Postat av: iDdLA

IKVÄLL ÄRE FENE INGET ANNAT!!!!!!!!!

2009-04-03 @ 16:50:29
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0