Film tips!

Här kommer ett film tips ! Som sagt så älskar jag gamla filmer från 80talet, det finns nästan inge bättre filmer ! :) Så jag tänkte tipsa er om en riktigt rolig film från 1988. Har ni inte sett den, så SE DEN! :) En helt klart sevärd film med Tom Hanks.



Handling: Josh vill bli vuxen och önskar sig detta av en spåmaskin på ett nöjesfält.
Morgonen därpå vaknar han upp med en 35-årings kropp.
Men Josh är fortfarande samma 12-årige pojke innanför den åldrade utsidan.
Nu måste han lära sig att leva i de vuxnas värld.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

(Jag vet inte om du får mina kommentarer, men det verkar inte så. De kommer inte upp på din blogg...) Sv: Din design är jättefin, men ja, det kan bli lite dystert med bara vitt och svart. Du kan prova att ha bilder i headern som är i färg eller kompletera den svartvita designen med LJUSA färger(eller möjligtvis "vanliga" diskreta färger, som brun) i t ex rubrikerna, länkarna osv.

2009-04-27 @ 21:41:25
URL: http://isabellejo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh den är underbar ! <3 Älskar filmen.

2009-04-28 @ 19:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0