Fear And Loathing In Las Vegas

Jag såg den här filmen idag på tv4 film, för andra gången ! hahah, den är ju bara för klockren! Och ni som tycker att Johnny Depp är så snygg och underbar borde nog inte se den här filmen, för i den visar han nog inte en av sina bästa sidor ;) Så alla Johnny Depp älskare borde avstå, själv har jag aldrig sett en bättre film med Johnny Depp! ♥




Bjuder även på en film som jag och mina vänner gjorde i 1an på gymnasiet när vi var uttråkade..
Vi fick för oss att hoppa på en studsmatta, och sen när vi var klara och skulle knalla därifrån så kommer dom som bor där hem.. haha ENJOY!



Kommentarer
Postat av: iDdLA

mähähä studmattan :D

2009-04-20 @ 12:08:07
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0