Välkommen till min blogg!

Ja, då har man skaffat sig en blogg då ! Eller jag skapade denna i juni tror jag ? men har totalt glömt bort den.. haha

Ja vad ska man skriva? Idag började skolan igen då efter en veckas lov... det känns surt! Lovet var alldeles för kort..
eller det säger man väl till och med om sommarlovet fast det inte är det.. haha. Men man hinner faktiskt knappt fatta att det är lov förens det är slut typ.. konstigt nog, men så är det !

Men men, i skolan var det väl okej.. Började 12.30 och slutade 15.20, så måndagarna är inte så tunga.. dessutom har jag inte några jobbiga ämnen heller .. har bara svenska och mediakunskap. och mediakunskap är väl lite jobbigt, men jag tror nästan det är det roligaste ämnet jag har valt.
Sist på mediakunskapen gjorde vi en film om mediahuset och visade upp filmen för klassen. Sånna redovisningar är faktiskt mycket roligare än skriftligt skit som man måste leta fakta om på internet.. Så jävla tråkigt! Men men..

Idag händer det väl inte så mycket.. har just ätit och satt mig hära. Ska väl torka håret snart och sådant, sen får vi se vad som händer och sker. Robert är i kiruna nu och kollar på någon hund, så han har man då inget sällskap av iaf.
Nämen nu ska jag torka håret och fixa till mig lite, Hejs svejsssss

Kommentarer
Postat av: iDdLA

höhöh :d

2008-11-03 @ 16:32:25
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0