trött som satan..

Hej!
Ja igår var man på teater med teatergruppen och såg Romeo och Julia! Den var helt klart värd att se ! Den var bra som fan, helt härlig teater. Trodde inte den skulle vara så bra som den var, men den var så mycket bättre än vad jag trodde!

Men men, var inte i skolan idag ! Har lite ångest över det.. men jag kunde inte somna inatt, och så har jag mått helt illa hela dagen typ. Somnade inte förens 6 imorse typ.. så jag orkade verkligen inte fara till skolan.. var till och med för trött för att ringa och sjukanmäla mig. Men nu börjar jag må lite bättre.. mår typ inge illa nåmer iallafall. Men är helt trött eftersom jag sov så dåligt inatt, så jag kommer förhoppningsvis att somna tidigare ikväll.
Hojja vad trött jag känner mig. Ska nog glo tv strax, puss!

hahaha, vilken knasig kväll det var !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0