rastlös..

Hej igen!
Nu sitter jag här ännu framför datan och ingenting vettigt har man gjort ikväll. Sitter just nu och skriver med Ellen, Stoffe och Jesper. Det är trevligt, men är otroligt rastlös! Har även försökt skriva lite inför min muntliga redovisning i svenska nationella. Det gick väl lite sådär.. är inte riktigt färdig ännu, men jag får finslipa det imorgon eller något.
Nä nu blir det att sitta på Msn ett tag till, sedan blir det sängen för min del ! Ska bli mysigt.. Puss på er alla



Jag har tänkt nu i flera veckor och dagar, och nu har jag kommit fram till att jag inte orkar nåmer, Jag orkar inte treva och hänga efter dig nåmer. Jag klarar fan inge mer, om du bara kunde bry dig lite mer istället för att bete dig som du gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0