onsdag

Hej igen! Kom hem från mimmi för ett litet tag sen, var tvungen att dra dit för jag höll fan på att somna, hade enormt tråkigt.
Jag och mimmi gick förbi coop och köpte en energi dryck till mig och två cola till henne, och så när vi skulle betala så mötte jag Monica. Min körlärare, så jag snackade med hon om kören imorrn.. och jag behövde inte gå pga att jag ska på begravning och fyller år :/ Ganska tråkigt... men vad kan man göra åt saken?:/  R.I.P Min kära morbror..<3

Men men, det har vart ett tufft år.. mycket som hänt. Nä nu ska jag sitta på msn ett tag, sedan blir det sängen för min del.. är sjukt trött. Godnatt då!

Imorrrn blir jag 18!!!! <3 Tack för förskotts presenten mimmi ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska få din present sen schaandra: )

2008-11-12 @ 21:54:03
Postat av: iDdLA

jag skrev det där:P haha

2008-11-12 @ 21:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0